tiistai 22. huhtikuuta 2014

Laiskuus periytyy

Moi kaikki pitkästä aikaa!^^
Oon ollu kyllä tosi laiska D:
Nytkin tylsyydestäni kirjoittelen postausta teille luettavaksi :3 Kirjoitan puhelimella, eli tämä voi olla vähän kakkasta :'D Anteeksi, kun en pysty (TAAS) laittamaan kuvia Meistä, jotka ovatkin jo historiaa... En haluisi talvisia kuvia näin keväällä. Ehkä ensi talvena tai jos teen jonkun jännän postauksen jossa laitan mun ihan ekoja kuvia ^^ Olen keräämässä rahaa toiseen neitiin, mutta en ole varma mikä olisi Se ihain nukke Forever xD Ärsyttää, kun Mollamaniasta tilatut tavarat eivät ole vieläkään saapunut!!! D: Ihan pimeetä -.- tilattiin Joulun jälkeen... On oikeesti tosi vaikeeta niilläkin :( Mun kaveri tilas Molliksesta Pullipin ja Se tuli n. 3 viikossa. Se osti sen jälkeen minun. Eli tilasin ennen ystävääni. Mun tekis mieli me valittamaan asiasta... No, Nami, kaikesta ei tarvii ärsyyntyä, paitsi meni siinäkin 50€! Kaikki ihan turhasta D:< No ^^ peukut pystyyn et tulisi lähiaikoina! Aika ailahtelevaa Tää mun kirjoitus :'D Mutta toivotaan parasta... Hyvää ja aurinkoista kevättä!
~Nami

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti